Być dla kogoś – przyjaźń

PRZYJAŹŃ JEST BARDZO WAŻNĄ RELACJĄ. MIĘDZY PRZYJACIÓŁMI JEST WAŻNA WZAJEMNA AKCEPTACJA I ZROZUMIENIE. PRZYJACIEL TO OSOBA, KTÓRA POMOŻE CI WE WSZYSTKIM. UMIE DOCHOWAĆ TAJEMNICY.Do napisania tego wpisu nakłoniła mnie moja najlepsza przyjaciółka Wiktoria. Nasza przyjaźń zaczęła się od tego, że ja byłam w bardzo trudnej sytuacji. Podejrzewałam coś, co teraz uważam za totalną głupotę. Powiedziałam jej o tym, ona mnie przytuliła i powiedziała, że wszystko będzie dobrze. Zaufałam jej wtedy bezgranicznie. Wiedziałam, że nie jestem sama. Starała się poprawić mi humor, co było w tamtej sytuacji bardzo trudne. Wszystko skończyło się happy endem i teraz jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami. Mówimy sobie wszystko i ufamy sobie bezgranicznie.Po co opowiedziałam wam historię początku mojej przyjaźni? Żeby uświadomić wam, że prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie. Dopiero wtedy okaże się kto jest prawdziwym przyjacielem, gdy będziecie w sytuacji praktycznie bez wyjścia.

Prawdziwy przyjaciel będzie cię wspierał w każdej twojej decyzji. Choćby była niesłuszna. I chociaż czasem się kłócicie, to zawsze zwycięża wasza przyjaźń.Przyjacielowi możesz powierzyć największy sekret. Gdy się jest prawdziwym przyjacielem, nie rozpowie się o innej osobie upokarzających informacji.

Jak odróżnić przyjaciela od kolegi? Przyjaciel codziennie wygospodaruje dla ciebie trochę czasu. Jest częścią twojego życia, a ty częścią jego.

Dodaj komentarz